Sunday, August 28, 2011

:: Ucapan Guru Besar SKS3 ::


Bismillahhirahmanirrahim…….


Assalamualaikum w.r.t…

Saya A.Rahim bin Mohd Mislani selaku Guru Besar SK Seafield 3 mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri 2011/1432H kepada semua guru-guru, kakitangan dan PIBG 2011/2012 serta yang mengenali diri saya. Di bulan yang mulia ini, saya memohon kemaafan atas segala kekhilafan di dalam ucapan, tutur bicara dan tingkah laku selama saya selama berada di bawah bumbung SK Seafield 3. 

   Di kesempatan ini, saya ingin menyatakan kegembiraan saya dapat bersama-sama dengan semua guru-guru dan kakitangan menyambut Ramadhan dan Hari Raya Aidilfitri, semoga ukhuwah yang terjalin akan bertambanh erat. Saya juga ingin berpesan agar kita semua tidak leka dan alpa dalam menyambut kemenangan di hari lebaran ini untuk lebih berhati-hati dalam perjalanan pulang ke kampung halaman dan semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.

   Akhir kata, dengan ingatan tulus ikhlas saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN.


Sekian, Terima Kasih



Photobucket

No comments:

Post a Comment